Roosteren maar dan makkelijk
Vanuit onze eigen ervaring zagen we dat veel organisaties vastlopen bij het makkelijk en snel inrichten van hun personeelsrooster.
Rooster Planner is ontwikkeld om jouw werk makkelijker te maken
Slimme software
Rooster Planner denkt met je mee door oplossingen aan te dragen voor de knelpunten in je rooster
Laagdrempelig
Rooster Planner is makkelijk in gebruik tegen een zeer reële prijs. Nieuwe wensen zijn altijd mogelijk
Efficient
Makkelijk in gebruik
Door de eenvoudige uitstraling en gebruik van heldere kleuren is het eenvoudig om duidelijke roosters te creëren
Lars van Maanen
Sales & Marketing
“Mijn doel is om zo veel mogelijk klanten kennis te laten maken met Rooster Planner!”
Met meerdere jaren ervaring op het gebied van het ontwikkelen van IT oplossingen ben ik ervan overtuigd dat we met Rooster Planner een fantastische tool hebben om bedrijven te helpen met hun rooster uitdagingen.
Lodewijck Vogelzang
Development
“Mijn collega’s kunnen met een gerust hart Rooster Planner aan onze klanten voorleggen, want ik zorg ervoor dat het product continu doorontwikkeld wordt en alles naar behoren werkt.”
Mijn enthousiasme over softwarematige hobbyprojecten leidde tot een studie Informatica in Delft. Na 2 buitenlandse masters en jaren professionele ervaring ben ik inmiddels de hoofdontwikkelaar van Rooster Planner geworden.
Mike Spits
Operations & Implementations
“Zorgen dat onze nieuwe en bestaande klanten precies weten wat Rooster Planner voor hen kan betekenen en meedenken over nieuwe features en mogelijkheden, laat mij elke dag met een glimlach aan mijn dag starten”
Na het behalen van mijn MSc heb ik de afgelopen jaren bij verschillende werkgevers gezeten op het gebied van IT, techniek en consultancy. Met deze opgedane kennis help ik onze klanten nu graag met alles wat met Rooster Planner en onze operatie te maken heeft. Ik zorg ervoor dat iedereen up en running is.
Zij gingen je voor
Onze timeline
Digitaliseren
We zijn gestart met het importeren van een volledig rooster in Excel naar een cloudomgeving. Hierbij maakten we het mogelijk voor medewerkers om hun eigen rooster in 1 oogopslag te zien. Zij hebben als het ware al hun eigen dashboard met hun persoonlijke gegevens.
Automatiseren
Na het verplaatsen naar de cloud van dat rooster, begon de automatisering. We wilden dat Rooster Planner de creatie van het rooster overneemt en alle bijkomende wijzigingen gelijk automatiseert. Het systeem zal op basis van de beschikbare werknemers, de uit te voeren taken en de minimumbezetting een conceptrooster genereren. Dus in plaats van handmatig iedereen in te roosteren, laat je het systeem het voor je genereren.Intelligentie toevoegen
De volgende stap stond volledig in het teken om Rooster Planner slimmer te maken. Bij het niet behalen van de minimumbezetting, krijgt de beheerder een melding. Medewerkers die uit dienst treden, ziek zijn of vakantie hebben moeten worden vervangen door beschikbare collega’s. Op basis van skills en beschikbaarheid worden deze werknemers voorgesteld als vervanging. Met een druk op de knop is het rooster weer volledig up-to-date. Zo blijven we het systeem continu door ontwikkelen en zijn alle wensen van klanten goed bespreekbaar.
Aan de slag met Rooster Planner