Blog
Je leest het hier!
3 tips voor een perfect service level op de klantencontact afdeling
Het behalen van het service level op een klantcontact afdeling blijft altijd een uitdaging voor de meeste klantenservice manager. Door veranderend telefoonaanbod, zieke medewerkers of het ontbreken van inzicht in...
5 tekenen dat je klaar bent om Excel achter je te laten voor personeelsplanning en roostering
Excel lijkt misschien een kosteneffectieve en eenvoudige oplossing voor personeelsplanning en roostering in het begin. Maar naarmate je organisatie groeit, worden de beperkingen snel duidelijk. Hier zijn de Grote 5...
Hoe maak ik een pauze rooster met deze 5 tips?
Voor elke klantcontact afdeling blijft het een uitdaging om een efficiënt pauze rooster te maken. Je wilt ten slotte rekening houden met alle wensen van jouw medewerkers, maar dit mag...
Waar moet je op letten bij het uitzoeken van een WFM oplossing?
Het zoeken naar een WFM oplossing is altijd een uitdaging. Iedereen weet dat een WFM tool de oplossing is voor hun huidige uitdaging, maar welk systeem past het best bij...
Meer klantcontact via Social Media
Ondersteunt uw contactcenter sociale media? Als dit nu nog niet het geval is, is de kans groot dat dit in de nabije toekomst wel zo zal zijn. Steeds meer klanten...
Aan de slag met Rooster Planner