Klantcase

Een ervaring uitgelicht

Klantcase

Woonkracht10 

"Rooster Planner is een goede overzichtelijke, en vooral handige tool voor ons. Ik zou elke klantenservice manager adviseren om te starten!"

Rob Kooijman

Teamleider Service Center

Woonkracht10 is een woningcorporatie in de regio Zwijndrecht die meer dan 10.000 huishoudens voorziet van een goede en betaalbare woning. Om deze huishoudens goed van dienst te zijn heeft Woonkracht10 een Service Center opgezet, bestaand uit 20 medewerkers.

Uitdaging

Om een goede bereikbaarheid te waarborgen is het van belang dat alle medewerkers binnen het Service Center op het juiste moment worden ingepland.

Rob vertelt: “In het verleden werkten wij met Excel om onze werkroosters te maken. Elke week werd er een nieuw rooster gemaakt en rondgestuurd in een Whatsapp groep. Een tijdrovend proces, omdat iedere wijziging opnieuw een aanpassing nodig had en weer gedeeld werd. Daarnaast merkten wij dat er vaak meerdere versies van het rooster rondgingen, waardoor miscommunicatie ontstond”. 

Oplossing

Dit moest makkelijker kunnen. Na onderzoek op internet zijn we in contact gekomen met Rooster Planner. Tijdens de demonstratie van Rooster Planner waren wij meteen enthousiast, want we zagen een goed en overzichtelijk werkrooster. En… we kunnen nu met één druk op de knop een passend rooster maken. Maar de belangrijkste reden dat we met Rooster Planner zijn gestart is dat we tijd besparen met het maken van deze planningen. Roosterplanner werkt efficiënt en iedereen heeft via zijn mobiel of privé computer inzicht in zijn of haar rooster. Of medewerkers nu thuis of op kantoor werken, ze zien in een oogopslag wat ze moeten doen.De implementatie van Rooster Planner werd snel en prettig geregeld. Doordat het softwarepakket simpel en overzichtelijk is, konden we binnen een maand al beginnen. Ook de goede begeleiding vanuit Rooster Planner heeft hier een belangrijke bijdrage in gehad.

Alles bij elkaar genomen, Rooster Planner is een goede overzichtelijke, en vooral handige tool voor ons. Ik zou elke klantenservice manager adviseren om een demonstratie aan te vragen!

Wat andere klanten zeggen